Saturday, February 23, 2013

Another Typewriter Notebook and Another Swap

Yup, it's still not the end of the typewriter application! I am almost out of this fabric but I think I will be able to make more notebooks like this one. This one I made for a craft fair I have on the 23rd March, but if someone likes it, you can also find it on etsy.
Tiaa.. to jeszcze nie koniec aplikacji z maszyną do pisania! Ta tkanina już mi się kończy, ale myślę, że zrobię jeszcze kilka podobdych notesów. Ten zrobiłam na targi rękodzieła, które mam 23 marca, ale jak komuś się wyjątkowo spodobał to można go też znaleźć na etsy.
As you can see I'm trying to make photos pn which you can see the actual size of the notebook. Think it's a good idea because not everyone knows what size is A6 etc. (this one is 400 pages A6).
Jak widzicie próbuję robić fotki na których widać jak duże są notesy. Myślę, że to całkiem dobry pomysł bo jednak nie każdy zna się na oznaczeniach typu A6 itp. (ten ma 400 stron A6).
Special blue elastic band for closure. Cover made of cotton, and the interior of the cover is made of light blue linen.
Speciajna niebieska gumka na zamknięcie. Okładka z bawełny a wewnętrzna część okładki z jasnego błękitnego lnu.
How do you like it? I hope you are not bored with this typewriter application..!
Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziła wam się tkanina w maszyny do pisania :)

I also wanted to show you what I got from MoiMili! We had a wonderful swap! I already showed you what I sent her, but now it's turn to show you my wonderful pouf!
Chciałam się też pochwalić co dostałam od MoiMili! Miałyśmy cudoooowną wymiankę! Już pokazywałam wam co ja jej wysłałam.. teraz kolej na pokazanie mojej przepięknej pufki!
It's quite big, filled with spelt which is very healthy for women. I am so happy we decided on this swap!
Jest całkiem spora, wypełniona orkiszem, który jest bardzo zdrowy dla kobiet. Tak strasznie się cieszę, że zdecydowałyśmy się na tą wymiankę!

If you would like a similar pouf, go and check MoiMili fb page or her blog! She creates really wonderful things!!
Gdybyście chcieli podobną pufkę, to odsyłam na fb MoiMili albo na jej bloga! Tworzy naprawdę cudowne rzeczy!

I really like this photo I made today. Looks quite nice, doesn't it??
Bardzo podoba mi się zdjęcie, które dzisiaj zrobiłam. Całkiem fajne, no nie??
Have a nice day everyone and wish me back to health - I'm ill for the second time this month! Such a waste of time!
Życzę miłego dnia i życzcie mi powrotu do zdrowia.. jestem drugi raz chora w tym miesiącu! Takie marnotrawstwo czasu!
marysza

20 comments:

  1. pięknie ten notesik Ci wyszedł:) fajny pomysł

    ReplyDelete
  2. Jesteś niesamowicie przezdolna i zawsze masz tak pięknie pomalowane paznokcie :D :*

    ReplyDelete
  3. więc zdrówka! bardzo mi się podobają te maszynowe. :)
    a dlaczego łuska orkiszowa jest taka dobra dla kobiet? bo jakoś nie mogę znaleźć o tym info, a mnie zaciekawił ten temat.

    ReplyDelete
  4. Myślę ze i tkanina i notesy nigdy się nie znudzą ;) Piękny!

    ReplyDelete
  5. Piękny ten notesik :D Zdjęcie tez Ci wyszło bardzo ciekawe, musze przyznać a ja czekam na list ;))

    ReplyDelete
  6. Notes wygląda cuudownie :D. Bardzo lubię motyw maszyny do pisania.. i chętnie bym taką maszynę do domu przygarnęła :D.

    ReplyDelete
  7. CUDEŃKO!!! UWIELBIAM te Twoje notesy! A ten materiał z maszyną jest GENIALNY!!! Kiedyś bym chciała taki mieć... ♥ SUPER fotki! Extra paznokcie! :-)

    ReplyDelete
  8. zdrówka ♥
    a zdjęcie cudne!

    ReplyDelete
  9. Hej trafiłam na Twój blog i zauważyłam, że jesteśmy z jednego miasta :) Fajny ten Twój blog :) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. Dawno u Ciebie nie byłam, a tu tyle cudeniek w tym czasie powstało :)

    ładnie Ci, w krótkich włosach - nie widziałam wczesniej tego zdjęcia...

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Cudne grubaski! Uwielbiam Twoje notesiory :)

    ReplyDelete
  12. pewnie, że fajne! :D wszystko fajne :D powodzenia na targach:)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. give it to me.... i need it! i love it! :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...