Friday, March 01, 2013

Geometric / giveaway results

Like I mentioned in the previous post, I made some new notebooks. Simple ones, without rough eges, separating cards or other additions. Just simple journals with 400 creamy pages A6.
Jak wspomniałam w poprzednim poście, zrobiłam kilka nowych notesiorków. Zwykłe, bez postarzanych brzegów, przekładek czy innych udziwnień. Po prostu zwyczajne journale z 400 kremowymi kartkami A6.
 I noticed that geometric style is more and more fashionable, so I decided to make a simple notebook with a simple geometric design using one of my favourite colour combination -> turquoise and brown!
Zauważyłam, że ostatnio geometryczne wzorki są coraz bardziej modne, dlatego spróbowałam zrobić posty notes z bardzo prostym geometrycznym wzorkiem w jednej z moich ulubionych kombinacji kolorystycznych -> turkus i brąz!
 I bought this brown fabric a long time ago, but I can't use it to sew bags etc. because the colour isn't permament.. it makes stains on other fabric after washing :( Fortunately I also sew things that you can't wash, notebooks! :)
Kupiłam ten brązowy materiał daaawno temu, ale niestety nie mogę go użyć do szycia toreb itp. bo strasznie farbuje i robi plamy na innych tkaninach po praniu :( Na szczęscie szyję też rzeczy, których prać nie można.. notesy! :)
 I'm planning to make more of these geometric ones with different colours, it was just an experiment but I really like how it came out. I also made a coffee&milk variant for Art-Piaskownica's new 12/12 challenge. Check it out, the photo which is the main inspiration is really really amazing!
Planuję zrobić więcej takich notesów tylko w różnych kolorach. To był tylko eksperyment ale bardzo spodobało mi się jak wypadł. Jak widać zrobiłam też wersję w kolorach kawy z mlekiem - na nowe wyzwanie na Art-Piaskownicy! Zerknijcie na piaskownicę zobaczyć jakim zdjęciem się inspirujemy, jest przepiękne!
 I also sewed a simple pencil case for this challenge but it doesn't look very nice.. I have really big problems with sewing in zippers.. ehh :(
Uszyłam też prosty piórnik na to wyzwanie, ale niestety nie wygląda zbyt dobrze.. mam ogromne problemy z wszywaniem suwaków :(
Do you like this simple style? If you like them you can find them also here.
I jak, podoba wam się ten prosty styl? Jeśli tak, to możecie je też znaleźć tutaj.

I'm still ill :( I missed the whole week at the university, I really hate being absent on some lectures!
A ja ciągle chora :( cały tydzień nie było mnie na zajęciach na uczelni.. nie cierpię być nieobecna na niektórych ćwiczeniach!!

I hope you are much better than I am! Have a nice weekend,
Mam nadzieję, że macie się dużo lepiej niż ja! Życzę miłego weekendu,
marysza

EDIT (11:34):
Forgot to tell you who is the winner of the Calligraphy Set Giveaway!!
Zapomniałam powiedzieć wam kto wygrał ostatnią rozdawajkę!! :)
2mailina2 - please contact me to talk about the shipping details!
2malina2 - proszę skontaktuj się ze mną mailowo, żeby dogadać szczegóły wysyłki!
xxxx

13 comments:

  1. Fajny komplet z piórnikiem.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    ReplyDelete
  2. przecudne są, wzór jest rewelacyjny i notesy wyglądają jak z jakiegoś drogiego sklepu. ja od razu proponuję fuksję z pomarańczem do rozważenia :D

    ReplyDelete
  3. Śliczne jest to połączenie kolorów, turkus z takim ciepłym brązem wygląda fajnie (ciepły brąz ładnie też wygląda z różem i z żółtym, nadaje tym wszystkim lekko neonowym kolorkom elegancji).

    ReplyDelete
  4. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:) Piękny notesik:)

    ReplyDelete
  5. I like the notebooks and the pencil case too! It's a great idea that you put the zipper onto the end of the pencil case, it looks even more unique this way. :)
    Get well soon! :)

    ReplyDelete
  6. Lejdi - pomysł już zapisuję! :D tylko będę musiała takie tkaninki kupić :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo się ciesze się z wygranej :>
    Świetne są te notesy ja również lubię te połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  8. O rany, jaki wspaniały geometryczny wzór. I czujesz piórka przepiórcze i paciorki do tego? ^^ perfect to me :D

    ReplyDelete
  9. Są cudowne..! A ten pierwszy idealnie w moich ulubionych kolorach :D.. Będę do niego wzdychać :D

    ReplyDelete
  10. Brązowy z bielą i tym skórzanym paskiem - jestem zakochana po uszy Marysz :** po prostu lowe go!

    ReplyDelete
  11. wzór i kolory są meeega po prostu!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...