Tuesday, March 26, 2013

Hearty Notebook and a Craft Fair

I made a few new notebooks for the craft fait I had on the last Saturday at Sosnowiec. Here is the Hearty one which I really really like. Simple patterns are sometimes the best. Like this good old heart! :)
Zrobiłam kilka nowych notesów na targi rękodzieła, które miałam w zeszłą sobotę w Sosnowcu. Dzisiaj pokażę wam serduszkowy - uwielbiam go! Proste wzory są czasem najlepsze, tak ja to stare dobre serducho! :)
 The notebook has 400 creamy pages A6. The creamy pages have better quality than the white ones.
Notes ma 400 kremowych stron A6. Kremowe kartki mają lepszą jakość od tych zwykłych białych.
How do you like this simple pattern solution? :)
Jak wam się podoba to proste wzorkowe rozwiązanie? :)

 Today I also wanted to tell you something about my last craft fair! :) Maybe it wasn't a big success because don't many people knew about this event, but still we (me and my two friends) had a nice time!
Chciałam wam też poopowiadać troszkę o moich ostatnich targach rękodzieła! :) Może same targi nie były wielkim sukcesem, bo niezbyt dużo osób wiedziało o tym wydarzeniu, ale my (ja i moich dwóch kochanych znajomych) i tak spędziliśmy ten czas bardzo miło!
 My stand was quite big, we were so lucky to get a couch, two lamps and a lot of space! Lucky - because we were a bit late, of course..! :)
Moje stoisko było całkiem spore, mieliśmy ogromne szczęście że dostaliśmy dużą kanapę, dwie lapmy i masę miejsca! Szczęściarze - bo oczywiście byliśmy troszkę spóźnieni..! :)
As you can see I had for sale few pillowcases, notebooks, index covers, tissue covers, vanity bags, some other stuff and even old books I wanted to get rid of! :)
Jak widać miałam do sprzedania kilka poszewek, notesów, okładek na indeksy, chusteczników, kosmetyczek, innych pierdół i nawet starych książek, których chciałam się pozbyć! :)
 Below you can see me and Matthew! I wish I had some photos with Beata, but unfortunately Matthew was too busy with atracting clients to take a photo of us! Hehe :)
Poniżej ja z Mateuszem! Szkoda, że nie mam żadnych zdjęć z Beatą, ale niestety Mateusz byl zbyt zajęty przyciąganiem klientów, żeby strzelić nam kilka fotek! Hehe :)
 I hope that from now on I will participate more often in this kind of craft fairs! You don't have to sell a lot to have a good time! :)
Mam nadzieję, że od teraz będę częściej uczestniczyć w tego typu targach! Nie trzeba dużo sprzedawać, żeby dobrze się bawić! :)

Have a lovely week,
Cudownego tygodnia życzę,
marysza

16 comments:

  1. Notesik jest piękny - "drewniana" okładka, prosty wzór, całość elegancka! Chyba jeden z moich ulubionych w Twojej kolekcji :)

    A na targach musiało być super!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczny :) Chciałabym mieć taki talent i robić takie arcydziełka :)

    ReplyDelete
  3. Śliczny jest, w ogóle, to co masz na sobie pekną groszkową bluzkę to koniec :D A właśnie, zmieniam adres pocztowy za niedługo - tak gdybyś chciała wysłać list :) A zła wiadomość - likwidują Floo :((

    ReplyDelete
  4. Przepiękny! A targi??? No rewelka, ile miałaś cudeniek ze sobą, extra! :))) Podziwiam, bo ja nigdy nie mam takich zapasów :)

    ReplyDelete
  5. super notes , szkoda ,ze nie wiedziałam , bo bym podjechała :)))

    ReplyDelete
  6. śliczny, prosty i szary:) nawet długopis pasuje do kompletu:P
    o targach też nie wiedziałam, chwaliłaś się? jakbyś się pochwaliła to bym przybyła:P

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam serduszka! Notesik jest cudowny :).. A Twoje stoisko musiało wyglądać niesamowicie :)

    ReplyDelete
  8. Notesik wygląda przepięknie :) Nie wiedziałam o tych targach, a mam niedaleko - a chętnie bym wpadła!
    pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. rzeczywiście piękny notes - serducho urocze, delikatne:)
    Mi też marzy się udział w targach hand-made, ale jak do tej pory albo źle szukałam, albo przegapiałam, niestety.

    ReplyDelete
  10. o mamuś pluskałabym się w tych rzeczach :D a notesor piekny! Cudna ta szara tkanina :)

    ReplyDelete
  11. Lovely items!! i do create and participate in these fairs too...it's lots of fun,but very demanding too.U can see my creative blogs too,if u wish.
    :) love ur blog.
    hugs from Portugal.

    ReplyDelete
  12. That looks like a cool craft fair, considering you got a couch! All I usually get is a plastic chair.
    And I love that woodgrain fabric on the first notebook xx

    ReplyDelete
  13. The hearty journal is so gorgeous! x

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne pomysły i jakie tkaniny ładne

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...