Tuesday, March 19, 2013

Beads and typewriters!

 The newest Craft Challenge at Art-Piaskownica is all about beads.. I have to admit that Antilight came up with a pretty difficult challenge for me. I don't use beads, and I didn't even know I had some deep in my closet! Of course I had no idea what to make..but eventually I decided to make this:
Najnowsze rękoczynowe wyzwanie na Art-Piaskownicy jest o koralikach.. Muszę przyznać, że Antilight wymyśliła dość trudne wyzwanie jak dla mnie. Nie używam koralików, nawet nie wiedziałam, że mam ich trochę w czeluściach szafy! Standardowo nie wiedziałam co zrobić, ale w końcu postanowiłam zrobić to:
Little embroidery hoop with a heart made of tiny beads!
Mały tamborek z sercem, które zostało zrobione z malutkich koraliczków!

My eyes hated me after I finished it, everything was so so tiny!
Moje oczy mnie znienawidziły jak to skończyłam, wszystko takie maleńkie!

As you can see now it is hanges on a special wire I have attached to my wall. I have few other things on it, but I will show you later how my room looks now - few days I had a little remake (just moving furniture and changing things on my walls, but still it looks quite different!).
Jak widać wisi teraz na specjalnym druciku, który mam przymocowany do ściany. Mam na nim też trochę innych rzeczy, ale pokażę wam później jak teraz wygląda mój pokój - kilka dni temu miałam przemeblowanie (niby tylko meble w innym miejscy, a wszystko od razy jakoś tak inaczej wygląda!)

I also wanted to show you one of the typewriter notebooks I made a while ago.
As I probably mentioned few posts before, I am also out of the typewriter applications.. I try to use even the smallest pieces, like here below, I used just a part of the application.
 Chciałam wam też pokazać jeden z notesów z wzorem maszyny do pisania, który zrobiłam jakiś czas temu. Pewnie już wspominałam, że prawie skończyły mi się aplikacje maszynowe.. staram się używać nawet najmniejszych kawałków..
 I love the fabric that is in the interior! So fresh! But ufortunately I'm also almost out of if. Why do the best fabrics disappear so fast?! (Yeah I know, stupid question.. but they should be limitless!)
Uwielbiam tkaninę ze środka! Taka świerza i energetyczna! Niestety też już mi się prawie skończyła. Dlaczego najlepsze tkaniny znikają tak szybko?! (Taa.. wiem, głupie pytanie.. ale no powinny być nieograniczone!)
I'm really starting to miss sewing. I need to just lock myself at home and sew for at least 2 whole days. Ehh.. but what can I say, I decided to study, so it is my fault! :D
Zaczynam odczuwać brak szycia! Marzę by zamknąć się w pokoju i szyć przez co najmniej dwa dni. Ehh.. ale cóż mogę powiedzieć, sama zdecydowałam się na studia, więc to moja wina! :D


Ohh I forgot to mention that the voting for the Best Sewing Blog started! And I would really appreciate if you could vote on my blog here: {http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/marysza/}. Just write your e-mail and click the sign 'GŁOSUJ'. Of course, only if you like my blog! :) I am aware that I have no chance to win, but it is still nie to see some votes from my readers! :)

Oo zapomniałam napisać, że zaczęło się głosowanie na Szyciowy Blog Roku! Byłabym wdzięczna, gdybyście oddali głos na mój blog tutaj: {http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/marysza/}. Wystarczy, że wpiszesz swój e-mail i wciśniesz 'GŁOSUJ'. Oczywiście tylko i wyłącznie jeśli na prawdę podoba wam się mój blog! Jestem świadoma, że nie mam szans na wygraną, ale miło popatrzeć na głosy od moich czytelników! :)




Thank you for your lovely comments!
Dziekuję za wasze cudowne komentarze!
Have a wonderful day,
Życzę cudownego dnia,
marysza

5 comments:

  1. LOVE the typewriter notebook cover!

    ReplyDelete
  2. Notes jest piękny :).. Maszynowy klimat bardzo mi się podoba :).. Z koralikami super sobie poradziłaś :)

    ReplyDelete
  3. no i kolejny rewelacyjny notes :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...