Thursday, June 12, 2014

Bag, Dog and.. PL!

Las weekend was crazy! I was in Warsaw on the National Scrapbooking Meeting and it was great! I had a lot of fun and met with my favourite bloggers! But I will make a separate post with photos etc. about the meeting later, I need some photos first! :D
Ostatni weekend był szalony! Byłam w Warszawie na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym i było bosko! Bawiłam się świetnie i spotkałam się z moimi ulubionymi blogerkami! Ale o zlocie zrobię specjalny osobny post trochę później, najpierw muszę zdjęcia od wszystkich pozbierać! :D

Art Workshop organised a contest with the word "art" during the meeting and I decided to take part! The day before I sewed a bag, similar to one of my previous pillow cases.
Art Workshop organizowało konkurs ze słowem "art" na zlocie i postanowiłam wziąć udział! Dzień przed samym zlotem usiadłam do maszyny i wyczarowałam tą torbę, na wzór jednej z moich poprzednich poduszek.
It's quite big because it was meant to be a shopping bag. The notebook fabric is just a simple plain fabric with blue and red stitches. The quote is written by Sharpie fabric markers :)
Jest spora bo miała z niej wyjść torba zakupowa. Tkanina przypominająca kartkę papieru to zwykła tkanina, którą przeszyłam niebieską i czerwoną nicią. Cytacik jak zwykle zrobiony pisaczkami do tkanin firmy Sharpie :)

I don't know how many of you follow me on facebook, but some time ago I posted a photo of my dog with his toys. I bought some cheap toys for this "puppy" and he destroyed all of them after 15 minutes. I was sad and angry.. and decided to try to sew a dog toy by myself!
Nie wiem ile z was śledzi mojego facebooka, ale jakiś czas temu wrzuciłam zdjęcie z moim pieskiem i jego zabawkami. Kupiłam tanie zabawki dla mojego "szczeniaczka" i zniszczył wszystkie po 15 minutach. Byłam smutna i zła.. i postanowiłam uszyć mu jakąś zabawkę sama!
I even made a tutorial for it! You just need cordura, something squeaky and something that you can put inside the plush bone! Tell me what you think about it! :)
Nawet zrobiłam tutorial! Potrzebujecie tylko kordurę, piszczałkę i wypełnienie (np. z poduszki)! Dajcie znać co o nim myślicie! :)
Lunar has this toy for over a week now, and he plays with it all the time (he loves squeaky toys) and it is still not destroyed! I hope it will be here for a long time :P
Lunar bawi się tą kością już ponad tydzień, testy są bardzo intensywne (uwielbia piszczałki) i zabawka ciągle jest cała! Mam nadzieję, ze jeszcze długo będzie się nią bawić :P

And the last thing I wanted to show you today is also related to the National Scrapbooking Meeting.. I started my own Project Life (at last!)! I wanted to start it for over a year.. I bought basic elements on Saturday! As I don't know if I can use the name Project Life for it, I named it Life Journal. :)
I ostatnia rzecz, którą chciałam wam dzisiaj pokazać też jest związana ze zlotem.. W końcu zaczęłam swój Project Life! Już od roku chciałam spróbować.. ale dopiero w sobotę kupiłam podstawowe potrzebne rzeczy. Nie wiem czy mogę używać nazwy Project Life dlatego nazwałam go Life Journal. :)
This first page is just an introduction page, but I like it. It's not perfect but it is so fun to look at it! Can't wait to make new pages! My greates PL inspirations are Antilight and Magda Mizeria - I hope I will make at least a bit as good pages as they make!
Pierwsza strona to tylko taka strna tytułowa, nie jest idealna ale i tak się jakoś tak fajnie na nią patrzy! Nie mogę się doczekać aż zacznę kolejne! Moje Project Life'owe guru to Antilight i Magda Mizeria - mam nadzieję, że kiedyś chociaż troszeczkę będę robić tak dobre prace jak one!

Do you have your own PL project? Or maybe some favourite PL artists?
Prowadzicie swoje własne PL? Macie jakieś ulubione artystki od PL?

Have a nice day everyone!
Miłego dnia!
marysza

13 comments:

  1. Torba zapiera dech! cudowna! już widzę oczami wyobraźni zachwycone spojrzenia mijających Cię na ulicy kobiet :)

    ReplyDelete
  2. Ah i oh<3 jaki ten malec jest słodki! Sama marzę o Owczarku niemieckim długowłosym! Są to urocze psiaki :) A torba GENIALNA :)

    ReplyDelete
  3. No i super, że coś szyciowego! :-) Torba urocza! Chętnie zabrałabym ją na dłuuugie zakupy. ;-)
    Niezły urwis z tego Twojego psiaka! A takie ma oczka niewinne... No kto by pomyślał?! ;-) Pozdr.

    ReplyDelete
  4. Piekna torba! Zlotu zazdroszczę, bo po raz pierwszy mnei na nim nei było :/ Zabawka i psiak wspaniałe! Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  5. Genialna torba i super PL! ;)

    ReplyDelete
  6. Piękną torbę uszyłaś! Strasznie mi się podoba!!!

    ReplyDelete
  7. Your new bag is just wonderful! Have you won a prize with it?
    Lunar is too cute, I hope he'll have fun with his new toy for a long time. :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo oryginalna torba :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam ten wzór w linie w połączeniu z kwiatami i napisami

    ReplyDelete
  10. Fajnie tu u Ciebie na blogu, tak kolorowo, sympatycznie i anglojęzycznie. Pozdrawiam Beata

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam tę torbę :) Dajesz dalej z PLem :))) Chce widziec wyniki :D

    ReplyDelete
  12. Też chce taką torbę! ;p :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...