Wednesday, June 04, 2014

Make It Yourself Festiwal

Hello! Today's post is mostly for the Polish readers - it is about a Polish Handmade Festival! But if you live near Cieszyn, or travel somewhere close to it on the 28 or 29th June - come and say hello!
Dzisiejszy post skierowany jest głównie do czytelników z Polski!


Dzisiaj o czymś całkiem nowym, czymś czego się strasznie boję ale jednocześnie jestem bardzo podekscytowana! Pod koniec czerwca będę prowadzić warsztaty w Cieszynie!

Jeśli jeszcze ktoś z was pamięta moje łapacze snów i chciałby się nauczyć takie robić.. to zapraszam 28 lub 29 czerwca do Cieszyna na Make It Yourself Festiwal! Oprócz moich warsztatów, jest też masa innych na których możecie się nauczyć wieeeelu kreatywnych rzeczy! Ja na pewno skorzystam jeszcze z kilku!


Oprócz warsztatów (które są bardzo tanie - tylko 7zł za jeden!) są też inne atrakcje: 
• afterparty - zaśpiewa Katarzyna Duszkiewicz z akompaniamentem Kamila Stąporka na gitarze
(herbaciarnia Laja, Wzgórze Zamkowe)
• Freeshop (darmowa wymiana przedmiotów między uczestnikami)
• strefa wege (degustacja wegańskiego jedzenia)
• strefa organizacji pozarządowych
• festiwalowe stoiska z rękodziełem
• degustacja herbaty
• itp.


Mam nadzieję, że zobaczę się z wami! To moje pierwsze warsztaty w życiu i naprawdę się stresuję :D mam nadzieję, że nie odejmie mi mowy i jakoś sobie poradzę :P Dajcie znać kto z was się wybiera!

3 comments:

  1. Chciałabym! Choćby po to, żeby zobaczyć Cię w akcji :) ale mam egzaminy :(

    ReplyDelete
  2. Dziękujemy :) Sama mam nadzieję, że zerknę na Ciebie "w akcji" i że uda nam się zamienić choć kilka zdań. PS Pierwsze osoby na Twoje warsztaty są już zapisane :)

    ReplyDelete
  3. Czarna Biedronka - naprawdę?! Jeeeeny jak się cieszę! Bałam się, że nie będzie chętnych! Na pewno się zobaczymy w trakcie festiwalu :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...