Tuesday, August 02, 2011

small bag & woodstock 2011

A while ago my mom asked me to make her a flowery, small bag because she doesn't have a bag for summer.. only black ones. She picked the fabrics (I just mentioned that canvas is good for bags). And here it is (soooorrrrryyy for bad photos)!
It is quite stiff - I have added a lot of stiffener to fabrics.
And the shape looks quite nice - you have to believe in my word one again - bad photos don't show it good.
Two magnetic snaps.
And a zipper for closure.
It's small, but as you can see it has place for a thick book, a vanity bag, a wallet and few other important stuff :)
The interior is flowery like the flap.
And there is a special place for keys.. which usually dissappeare in a woman's bag!
As you can see it has a quite short handle - just like my mom wanted it :)

Do you like it? I'll try to make some better photos in the future..!

xxxx

P.S.1
I was out of town last weekend :) I visited Zakopane for the first time - but a little relation will be on the blog later, but for sure this week! :)

P.S.2
I forgot to tell you that I'm going to Woodstock 2011 Festival.. It's my second time :) Is someone going from the blog world?? If yes, please contact me and we can see each other there!! :D
See you there!

12 comments:

  1. super! strasznie podoba mi się taki prosty krój :))

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna i kobieca (ale w taki dziewczęcy sposób). Na woodstock to co najwyżej w sześćdziesiątym dziewiątym pojechała, wtedy była dobra muzyka.

    ReplyDelete
  3. kurcze, czemu ja nie mam takiego talentu. zaoszczędziłabym na torebkach;)

    ReplyDelete
  4. piekna torba, sama bym chciala taka miec :)

    ReplyDelete
  5. Cudowna. Chyba muszę urodzić sobie córkę, może w przyszłości też uszyłaby mi taką torebkę. ;-)
    Mam maszynę, schowaną głęboko w szafie i od jakiegoś czasu przymierzam się, żeby ją odkurzyć i w końcu nauczyć się obsługiwać, ale jak na razie kończy się tylko na obietnicach. Może jak się napatrzę na cuda wychodzące z Twoich rąk to będę miała lepszą motywację. :-) Jest naprawdę piękna!
    Pozdr.

    ReplyDelete
  6. Genialny materiał, ostatnio choruję na kwieciste materiały, choć do kwiatów w pracach mi daleko :)
    A kto jest Twoim faworytem na Woodstocku? :D

    ReplyDelete
  7. Dorotka - w 69 to po pierwsze inny woodstock po drugie calkiem inne czasy.. mnie sie podoba wiec jade :)

    Bolubie - no to do roboty! Ja tez zaczelam szyc dzieki blogom.. bo sie gapilam na te wszystkie piekne dziela i az serce sciskalo.. to sie wzielam do roboty i powoli sie ucze:D czekam az sie wezmiesz za maszyne:D

    Nebri - ja sie chyba uzaleznilam od kwiatow..!!! Mam 3/4 kwiecistych materialow, ubrania i torby tez kwieciste! Najgorsze jest to ze ta obsesja pewnie zaniedlugo mi minie i bede miec mase ubran i materialow juz nie do uzycia;p a co do paznokci to od jakis dwoch miesiecy non stop mam kropki;p (aplikator z inglot!)

    ReplyDelete
  8. The bag looks great, just like something you would pick up in a shop, very impressive. I love your nail polish, the dots are soooo cute xxx

    ReplyDelete
  9. Torba jest cudna! W ogóle to masz niesamowity talent... Którego zresztą szczerzę zazdroszczę. :-P Przejrzałam sobie trochę Twojego bloga i zakochałam się w notesach. Są oryginalne i niepowtarzalne! Dodaję do obserwowanych i zapewne jeszcze nie raz tu zagoszczę.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;-)

    ReplyDelete
  10. Ale super torba!!!

    Kurczaki, jak bym połaziła po blogach wcześniej, wiedziałabym, że jedziesz, to bym pojechała do Kostrzyna no moment.... aj... no, nie lubię być zapracowana czasami :(

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...