Wednesday, September 21, 2011

Handy Notebooks vol.2

Hi there fellow bloggers! Today something you should like - how do I know? 
Because the last time I made this I had a lot of positive opinions from you guys!
But this time I changed the name from tiny to handy.. ;p
I made about 23 handy notebooks, but 2 of them were damaged and one was sent
to one of my readers (for being my 100 watcher on fb)! 10 of them are already available
in my etsy shop! I will show you just little photos, if you want to see more details 
please just click on the links below!
 1. 2. 3. 4.
 5. 6. 7. 8.
9. 10.

What do you think, is it a good idea to sell these Handy Notebooks on etsy? And is the price good? I just want to know your opinion :) Which is your favourite?

10 more comming these week! And my birthday is in few days.. yay! Can't wait - the best gift on my birthday: my parents are going on a weekend trip and my A. is comming to stay with me for the whole weekend! Yay! Can't wait!

xxxx

23 comments:

  1. These are all oh-so-pretty! :) I like #1 & #5, myself - so cute!

    ReplyDelete
  2. love your handy notebooks! They look so pretty!!!!! :D

    ReplyDelete
  3. To ja jestem tą szczęśliwą posiadaczką handy notebook i jestem bardzo zadowolona :D Wszystkie są iękne i myślę, że cena jest jak najbardziej w porządku. Mogłaby być nawet odrobinę wyższa ;).

    ReplyDelete
  4. 4, i 8 jak dla mnie są piękne! , z ceną jak zobaczyłam to się zdziwiłam że w sumie to tanio, ale z drugiej str. te są malutkie i może dzięki takiej cenie więcej osób się skusi :)

    ReplyDelete
  5. 2,3,5,7,8 są znakomite! :D a cena mnie też zaskoczyła mile, bo wyobraź sobie ile w empiku by za takie cudo wzięli albo w tych sklepach z biżuterią i wszelkimi dodatkami. Na prezent te maleństwa są idealne :)

    ReplyDelete
  6. o jakie śliczności! a ile mają stron?

    ReplyDelete
  7. clos - 40 stron każdy :) nie dużo bo to takie własnie mają być podręczne :):) jak coś to wszystkie informacje są na stronach produktów na etsy - tam są też zdjęcia środków - bo nie każdy ma zwykłe kremowe kartki, niektóre maja w kratkę!

    Guru - no pewnie drożej, ja też czasami myśle że za tanio ale to bardziej przez to, że z każdego przelewu Paypal będzie mi brał około 2zł. Korzystajcie bo mogą zdrożeć hehe jeśli tylko złotówka się wzmocni i dolar stanieje ;p

    Dziekuje! :D

    ReplyDelete
  8. rozumim. a tylko przez etsy można nabyć? jakoś bardziej bezpośrednio nie?;)

    i teraz se pomyślałam, że jak mi odpisujesz u mnie, to pewnie nie widziałaś, jak Cię tu: http://ruda-wykleja.blogspot.com/2011/09/pozegnanie-lata.html w komentarzu zapytywałam o poradę?;)

    ReplyDelete
  9. faktycznie nie zauwazylam;p zaraz ide odpisac (jesli bede w stanie;o) co do nabywania inaczej - no problem :) powiedz ktory i od razu sciagam z etsy :D

    ReplyDelete
  10. to tego bym chciała: http://www.etsy.com/listing/82200085/handy-notebook-redwhite :)))

    ReplyDelete
  11. Cena odpowiednia, piękne są! Najbardziej 8mka fajna, taka retro, no i pasiaczki też lubię;)

    ReplyDelete
  12. Oh gosh, so cute, I just had to buy the cat one!

    ReplyDelete
  13. są świetne! a ten który dostałam od Ciebie stale mi towarzyszy w torebce i parę stron ma już zapisanych :)

    ReplyDelete
  14. Sa swietne! Ten z kotem i drugi drzewny sa naj naj! 40 stron to akurat w sam raz, nigdy nie umiem przebrnac przez te grubsze i zawsze zal mi je zaczynac skoro wiem ze nie bede umiala skonczyc :P

    ReplyDelete
  15. They all are cute !!! I love them all.

    ReplyDelete
  16. Hej Piekna - miałam problemy z kompem. Dostałam maila z materiałami i - właśnie odpisałam :)

    ReplyDelete
  17. super są! A, nie zechciałabyś zrobić piórnika na sprzedaż? :):P

    ReplyDelete
  18. fajne są te maluszki, jak tak będę na nie patrzeć, to zaraz któryś kupię :) a może warto poczekać na kolejną dziesiątkę? :))

    ReplyDelete
  19. Hi! I am a new follower...I think those notebooks are so cute! And the price is fine :) Keep up the good work, you have great talents!

    ReplyDelete
  20. Natolin - oj nie wiem zalezy od gustow :D zaniedlugo je wrzuce, tylko na razie musze splacic rachunek etsy an ktory nie mam pieniedzy haaha :D

    Sarah - thank you! I'm glad you like them! And I'm happy you are a new reader! :D

    Curiously - poszedl e-mail do ciebie! :D

    ReplyDelete
  21. your notebooks are really cute!! x

    ReplyDelete
  22. Zapraszam do odebrania nagrody dla bloga http://olkajulka.blogspot.com/2011/09/blog-post_24.html

    Notesiki cudne. Mam taki i bardzo sie ciesze!!!

    ReplyDelete
  23. 8 jest SUPER! Szkoda tylko, że kartki ma w kratkę... Zobaczę jakie wrzucisz jeszcze i z pewnością któryś kupię! :-)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...