Thursday, December 22, 2011

Merry Merry..

 Christmas in two days! Everyone is happy except me haha ;d I'm very stressed.. why? Well.. I have my driving licence exam.. and I'm quite sure I won't pass it at the first time.. The world really hates me! It is snowing (I never drove when it was snowing!), I'm sick and I have a migraine! Everything this week..aaaaghhrr! World, why do you hate me?
Ok.. Ok.. enough whining! Let's talk about something pleasant..

What do I love about christmas? I adore packing gifts! It's my favourite part!
This year I decided that packages will be very very simple, just some brown packing paper and lovely red&white ribbons :) Oh and candy sticks! They look lovely!
And as you can see below, I also love decorating christmas cookies with my mom.. we are not very good at it, but it is a pleasant time spent together.. :)
I wish you all a very merry christmas spent with people you love, a lot of smiles, fun and dreamed presents! I would also want to thank you all for nice comments on my previous post! So happy you like my blog planner! I promise I will put some in my shop after christmas! :)

Please keep you fingers crossed for my driving licence exam! It always helps.. hope this time it will be the same!
xxxx

10 comments:

  1. oczywiście trzymam kciuki...zobaczysz nie będzie tak źle!!!!
    najlepsze życzenia ! buziaki!

    ReplyDelete
  2. dlatego nie chciałaś śniegu! :D
    nie bój się, ja zdałam o 7rano przeddzień Wigilii! :D
    (prawie) rok temu :D
    powodzenia! :)

    ps. ale masz fajne tasiemki :D

    ReplyDelete
  3. Drycha - a zabys wiedziala ze wlasnie dlatego;p ja tez mam w przeddzien Wigilii!!!!! tylko ze o 8.. czyli jutro.. i jestem przerazona bo nawet co do teorii nie jestem pewna.. o.O
    tasiemki z Nanu-Nana za 6/7zl;p 4x10m :D
    pssss! przyjechaly ksiazki!!! :D

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie proste a jednak efektowne opakowania prezentów :)
    powodzenia na egzaminie - może okaże się że świat mimo śniegu jednak cię kocha ;)
    I radosnych Świąt! :)

    ReplyDelete
  5. Prezenty zapakowalas cudnie, cale piekno w prostocie:) powodzenia na egzaminie! Zycze Wesolych Swiat :D

    ReplyDelete
  6. TRZYMAM KCIUKI za egzamin!!! :-) Bądź dobrej myśli! Ślicznie zapakowałaś prezenty! :-) A Twój blog planner jest NIEZIEMSKI!!! Oniemiałam z zachwytu!!! To jest pomysł! A wykonanie - REWELACJA!!! Te wystające przekładki to sama wycinałaś czy masz jakiś dziurkacz?

    ReplyDelete
  7. piękne prezenty... powodzenia na egzaminie i WESOŁYCH, SPOKOJNYCH ŚWIĄT :)

    ReplyDelete
  8. Mam nadzieję, że moje kciuki nadal aktualne ;) trzymam więc wszystkie 4. Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  9. Hey, that's ok, I didn't pass my first driver's test, either!

    ReplyDelete
  10. Pretty Things - I was lucky on the 23rd and I passed it!!! ;o

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...