Wednesday, January 30, 2013

New Pillowcases

Don't know if you remember, but I mentioned that I bought some new fabrics.. You can't imagine how much I love them already!! As soon as I will earn some money I'm going to buy more of them!
Nie wiem czy pamiętacie, ale wspominałam że kupiłam trochę nowych tkanin.. Nawet sobie nie wyobrażacie jak ja je uwielbiam! Jak tylko coś zarobię to od razu mam zamiar kupić ich więcej!
This fabric collection is really beautiful as you can see. Grey, yellow and pale blue look perfect together!
Ta kolekcja jest przepiękna. Szary, żółty i blady niebieski pasują do siebie idealnie!
Something was missing after I sewed everything together at the front, so I decided to make some grey stitches to make it more interesting :)
Czegoś brakowało jak skończyłam zszywać przód, więc zrobiłam trochę przeszyć szarą nicią, żeby wyglądało troszkę ciekawiej :)
It's the first time I tried to make a pillow like that. I sewed this 'star' by hand.. and I liked this process so much that I made another one the next day! The second one is made of some old fabrics, but still it looks quite nice! :)
Pierwszy raz robiłam taką poszewkę. 'Gwiazdę'  szyłam ręcznie.. i tak mi się spodobało, że na drugi dzień zrobiłam kolejną! Druga poszewka jest ze starych tkanin, ale i tak wygląda całkiem fajnie! :)
As you know I rarely like my works that much! Do you like these pillows as much as I do? :)
Jak wiecie nie często zdarza mi się tak bardzo lubić swoje prace.. A co Wy o nich sądzicie? :)

Have a nice evening,
Miłego wieczoru,
marysza

The first pillow cover is entering to a sewing contest at jakuszyc.pl
Pierwszą poszewkę zgłaszam do szyciowego konkursu na jakuszyc.pl

12 comments:

  1. Obie poszewki są świetne! Kolorki na nowych tkaninach współgrają ze sobą idealnie. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. świetnie dobrałaś kolory, spokoje, delikatne... szary i żółty - dla mnie rewelacja

    ReplyDelete
  3. Dobra robota. Podziwiam, za te ręczne szycie gwiazd :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Piękne poduchy! Widać precyzyjną robotę, podziwiam, bo wyszło naprawdę świetnie!

    ReplyDelete
  5. I do :D
    Bardzo ładne Ci wyszły!

    ReplyDelete
  6. swietnie wyglada to polaczenie szarego z zoltym - poduchy pierwsza klasa :) szczegolnie podoba mi sie jak precyzyjnie wyglada srodek 'gwiazd' - ja z reguly naszywam okrag na drezdenki, ale nastepnym razem postaram sie wyprobowac Twoja metode, bo efekt jest bardzo bardzo :) nie jestem do konca przekonana do tego zygzaka, ostatnio tez kombinowalam z ozdobnymi szwami, i skonczylo sie na tym, ze prułam :)

    ReplyDelete
  7. cuuuuudne! a tę okrągłą to uwielbuję najbardziej ;D

    ReplyDelete
  8. poduchy sa super! bardzo fajne kolory! i do tego szycie reczne! podziwiam :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam połączenie szarego z żółtym! A te poduchy są świetne. Zdolniacha z Ciebie!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...