Wednesday, January 16, 2013

Tree Pattern Journal

As you probably noticed, I love all kinds of fabrics with tree patterns like. woodgrain, simple trees, tree stumps etc. It was very predictable that I will eventually buy the tree pattern fabric from Ikea.
Jak już pewnie zauważyliście, uwielbiam tkaniny z wzorami w różnego rodzaju drzewka, faktury drewienka, roślinki, pnie itp. Do przewidzenia było, że w końcu kupię nową tkaninę z takim właśnie wzorkiem z Ikea.
Not many people like this fabric, but seriously do not understand why! I love it! 
Niewiele osób lubi tą tkaninę, ale na prawdę nie mam pojęcia czemu! Ja ją uwielbiam!
I missed my journals with rough edges so I decided to make one some time ago. It's very thick (and not just because it has 400 pages!) and is closed by a brown leather strap.
Stęskniłam się za journalami z postarzanymi brzegami! Ten notesior jest baardzo gruby (i nie tylko dlatego, że ma aż 400 stron!) i jest zamykany na brązowy, skórzany rzemyk.
Size is like always A6, and pages are creamy - yes, they are available again!
Wielkość jak zwykle A6, kolor kartek kremowy - tak, znowu dostępny!
If someone is interested you can find it here. Can't wait to hear your opinion about this journal!
Jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam tu. Nie mogę się doczekać waszych opinii!

Some of you who follow my blog for a longer time know that I had quite long, red hair. But I got bored and decided to cut them.. it was a very spontaneous decision.. and now they are super short. Well, not super super short, but comparing to their earlier length.. they really are short!
Osoby, które od jakiegoś czasu obserwują mojego bloga wiedzą że miałam długie, rude włosy. Niestety w końcu się nimi znudziłam i postanowiłam je obciąć.. bardzo spontaniczna decyzja.. teraz są bardzo krótkie. Noo może nie jakoś suuper krótkie, ale w porównaniu z wcześniejszą długością, dla mnie są bardzo krótke!
All my friends say that I looked better with long hair.. well I agree, but I really needed a change, and a drastic one! Now I feel muuuuch better!!!
Wszyscy moi znajomi twierdzą, że dużo lepiej wyglądałam z długimi włosami.. noo powiedzmy, że mają rację ale ja naprawdę musiałam coś zmienić, i to drastycznie zmienić! Teraz czuję się o wieeele lepiej!!!

Changes are needed, even if they don't always look super good! ;d
Zmiany są konieczne, nawet jeśli nie zawsze wyglądają super dobrze! ;d

Have a nice day,
Miłego dnia,
marysza

11 comments:

  1. Chyba dawno nie zostawiłam po sobie komentarza, bo zawsze w pośpiechu zaglądam, ale zaglądam regularnie i podziwiam :)
    Ta tkanina z drewnem jest SUPER! Notes wygląda rewelacyjnie, ma niepowtarzalny charakter i całość jest bardzo spójna! Ośmielę się nawet powiedzieć, że to chyba jeden z Twoich lepszych! :) Oczywiście ten mój jest całkowicie poza konkurencją :)

    A w nowej fryzurze wyglądasz bardzo fajnie :) Ja to bym się nie odważyła... włosy jednak dość długo odrastają ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  2. Marysz mi się tam Twój fryz strasznie podoba :)

    ReplyDelete
  3. fryzurka odważna, ale bardzo twarzowa:-)))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Okładka jest super i ten papier na wypełnienie!
    A co do fryzury to powiem, że ja też kiedyś potrzebowałam radykalnej zmiany i długie ciemne blond włosy, radykalnie skróciłam na megakróciutkie, rude! I tak mija już 5. rok jak noszę się na rudo-krótko. :-)
    Świetna jest Twoja fryzurka!!

    ReplyDelete
  5. Ja to zaczynam wielbić te notesiory!! :) A fryzura śliczna.

    ReplyDelete
  6. :* haha, dla mnei wyglądasz bardzo pozytywnie w tej dryzurce :) długie czy krótkie - śliczne z Ciebie dziewczę - więc nie przejmuj się co ini myślą, ważne jak ty się czujesz :)

    A co do tkaniny z Ikei, ja ją uwielbiam!! Nigdzie mi ona totalnie do mieszkania nie pasuje, ale i tak ją uwielbiam :D No i do notesu jak ulał, wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
  7. I think you look fantastic now!

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz genialnie! nie słuchaj zazdrośników :)))) a notes - bezbłędny... strasznie Ci zazdroszczę tej umiejętności i tak pokaźnego zbioru prac :)

    ReplyDelete
  9. wpatrywałam się ostatnio w Ikei w tę tkaninę i ślinotok był, ale jak wiadomo, i tak bym z nią nic nie zrobiła :)

    a fryzur jest super i inni są głupi, tyle Ci powiem :D

    ReplyDelete
  10. I like both the journal and your new hairstyle :)
    The rough edges of the journal look a bit like wood, so they harmonize perfectly with the cover :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...