Thursday, April 17, 2014

Blue&Purple / Photo Challenge

Today's post is all about my third crochet cowl! It's super simple and I know it is probably boring for you to see such simple things but I just had to show it! :P
Dzisiaj będzie o moim trzecim szydełkowym kominie! Jest super prosty i jestem świadoma, że nudzą was posty z takimi prostymi rzeczami, ale jakoś bardzo chciałam wam go pokazać! :P
Like I said, it's simple! I used just two colours of yarn and finished it in one day. I don't make so many mistakes now, but I still have to count everything!
Tak jak już wspomniałam, jest mega prosty! Użyłam tylko dwóch kolorów włoczki i nawet udało mi się go zrobić w jeden dzień. Już nie robię tyle błędów co wcześniej, ale wciąż muszę liczyć każde oczko!
 It's quite big, warm and very colorful! I made it for the winner of one of my giveaways on facebook, I really hope that the she will like it! :)
Jest całkiem spory i bardzo kolorowy! Zrobiłam go dla zwycięzcy mojej facebookowej rozdawaki. Mam nadzieję, że nowej właścicielce się spodoba! :)
What do you think about it? If someone wants a similar cowl just contact me by e-mail! The weather is perfect for things like this :P Sorry for bad photos! I needed to make some quick photos :P
Co o nim sądzicie? Jakby ktoś jakimś cudem chciał podobny, to wystarczy mi e-mail wysłać! Pogoda idealna na takie ocieplacze :P Wybaczcie kiepskie zdjęcia ale jakoś tak je na szybko robiłam :P

Another thing I wanted to show you today is my interpretation of We Grochy's new photo challenge! The topic is "Illustration". I made a photo of my watercolour feathers which I made about two years ago.. :)
Kolejna rzecz, która chciałam wam pokazać to moja interpretacja wyzwania foto u We Grochy! Temat to "Ilustracja". Zrobiła zdjęcia moim starym akwarelkowym piórkom. Te bazgroły mają około dwóch lat.. :)
I love Weronika's challenges because she always gives perfect topics! Come and play with us! Show your interpretations, be creative
Uwielbiam wyzwania foto u Weroniki bo zawsze daje idealne dla mnie tematy! Dołączcie do zabawy! Pokażcie swoje interpretacje, bądźcie kreatywni! 

Happy Easter!
 Wesołych Świąt!

13 comments:

  1. Wszystko mi się podoba! :)
    I wcale nie nudzi.
    A z jak grubej włóczki szydłowałaś, Marysz?

    ReplyDelete
  2. Anuszka - nie wiem jak się grubość podaje aleee podam Ci co jest napisane na metce: 50g/150m, no i brałam podwójnie, bo pojedynczo było za cienko :D

    ReplyDelete
  3. Świetny komin, podziwiam efekt szczególnie, że to twoje początki z szydełkiem! Chciałabym się dopytać, czy masz jakiś wzór na ten komin? Czy z głowy?

    ReplyDelete
  4. Julia ELena Trusq - robię według tego tutka: https://www.youtube.com/watch?v=X-pBBmdsqsw tylko dodałam kolorowe paseczki, i używałam podwójnej włóczki :))

    ReplyDelete
  5. I just LOVE these colours! :) The fact that it's simple makes the cowl even better!
    The painting is beautiful, it's a great interpretation of the challenge.
    Happy Easter! :)

    ReplyDelete
  6. Piękny. Mega pozytywne kolorki !!! Niecierpliwie czekam na listonosza :D
    Piórka są cudowne a nie jakieś "bazgroły"... Ja bym wiele oddała, żeby choć trochę tak malować.
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  7. Kamila @ Work-With-Patches - oj mam nadzieję, że na żywo też będzie się podobać :D co do piórek, to to jedna z nielicznych rzeczy, które W MIARĘ umiem namalować.. ale to i tak zbyt małe umiejętności jak na osobę po szkole plastycznej.. :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubię proste kominy :) Sama sobie na zimę zrobiłam bardzo prosty, a miał w sobie wiele uroku :)
    Twój czaruje kolorami :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)

    ReplyDelete
  9. super ten komin!
    a piórka cudne

    Wesołego Alleluja!

    ReplyDelete
  10. Super komin! Wprawdzie nie moje kolory, ale świetna robota :D I szalenie podoba mi się fotka z piórkami :D

    ReplyDelete
  11. Super komin :) Musiałam obejść się smakiem ;D
    Też mam zamiar wziąć udział w ilustracyjnym wyzwaniu, mam nadzieję, że nie zapomnę ;)

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi się podoba, kolory - świetne:)
    No i jak Ty pięknie malujesz! :)

    ReplyDelete
  13. Piękne zestawienie kolorów komina. A piórka są cudowne! Masz talent - zazdroszczę!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...