Monday, April 07, 2014

Mustard Yellow Wallet

Today I would like yo show you a wallet which I finished some time ago.. yes - I forgot to show you it earlier! It's one of the last wallets with the vintage typewriter pattern, I have maybe two or three small pieces of this beautiful fabric left!
Dzisiaj chciałabym wam pokazać portfel, kóry uszyłam już jakiś czas temu.. i oczywiście zapomniałam wam go pokazać! To jeden z ostatnich portfeli z motywem maszyny do pisania, mam może jeszcze dwa lub trzy kawałeczki tej pięknej tkaniny!
The interior is made of various fabrics: white and pink stripes and mustard fabric with a nice woodgrain pattern.. it matched to the mustard typewriter fabric! 
Środek jest z różnych tkanin: delikatnych biało-różowych paseczków i musztardowej tkaniny z motem drewnianym.. akurat fajnie pasował do vintażowej tkaniny w maszyny :)
 You can put in it four cards (I put more :P). It also has a pocket with a zipper and 3 quite big pockets for all kinds of stuff :)
Jak zwykle miejsce na 4 karty (chociaż ja i tak tam więcej wciskam :P), kieszonka z suwakiem na drobne i 3 większe kieszonki na pierdółki :)
 I didn't sew for a looong time and I'm really starting to miss it, but I know that when I will turn my sewing machine on I will sew the whole day (and probably night too?) so I can't really do it! What a pitty :( I hope that I will have some special sewing time during Easter holidays! I have so many things to do: two bags, some wallets, journals and maybe tissue holders because I lost some of them!
Długo już nic nie szyłam i naprawdę zaczynam za tym tęsknić, ale wiem że jak wyciągnę maszynę na biurko to nie oderwę się na cały dzień (i noc?) a na to sobie teraz pozwolić nie mogę! Buu :( Mam nadzieję, że chociaż w święta wielkanocne dam radę coś uszyć - mam tyyyyyle planów szyciowych! Chcę uszyć dwie torby, kilka portfeli, jakieś notesiorki i może chusteczniki, bo wszystkie które miałam jakoś pogubiłam!

I don't have time for sewing but there is always some time for a short walk.. we have a dog now I have a perfect excuse, he can't just run aroung our garden all the time! Every walk is a perfect opportunity to enjoy the spring! I just looove this time of the year!
 Nie mam czasu na szycie, ale zawsze znajdzie się chwilka na krótki spacerek.. w szczególności, że mamy teraz pieska i trzeba go czasem wyprowadzić poza działkę! Każdą spacerową okazję wykorzystuję i cieszę się piękną wiosną! Uwielbiam tą porę roku!
Everything is so colorful, fresh and full of life! You just come back from the walk and have so much energy to write you B.A. thesis.. yeah, right :P
Wszystko jest takie kolorowe, świeże i pełne życia! Aż chce się pisać pracę licencjacką po powrocie do domu.. taaaa :P 

I hope you like this mustard wallet! If not please tell me what's wrong with it. I would love to hear your advice! Thank you for all your comments! Have a nice week!
W każdym razie mam nadzieję, że portfel wam się podoba! Jak nie to piszcie co jest w nim nie tak, chętnie posłucham trochę rad :D Dziękuję za wszystkie miłe słowa! Ściskam ciepło!

7 comments:

  1. Piekny jest- i ta tkaninka z maszyną mniam

    ReplyDelete
  2. świetny portfelik - cudne wnętrze i zewnętrze :D

    ReplyDelete
  3. You did a great job with the wallet and the tissue holder, as always :)
    Thank you for posting these beautiful photos of flowers, it's so good to see a bit of spring everywhere! :)

    ReplyDelete
  4. Śliczny portfelik,zapraszam również do mnie teraz jest candy,pozdrawiam Ewa.Jestem tu pierwszy raz i zostaje na dłużej.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...