Saturday, April 12, 2014

Contest / Giveaway

Hello! It has been a looooong time since I made a giveaway with my notebooks! That's why I decided to organise one with:
Hej wszystkim! Baaaaardzo dawno nie robiłam żadnych rozdawajek z moimi notesami! No i dlatego postanowiłyśmy zorganizować dla was małe co nieco.. konkurs organizuję razem z kochaną:

 >> > SCRAPERKA < < <

If you don't know her blog, it's time to make up for it and visit her awesome blog!
Jeśli jeszcze jakimś cudem nie znacie jej bloga, to najwyższy czas nadrobić zaległości!
 If you are interested, and would like to win one of my notebooks, completely personalised for YOU, just visit Scraperka's blog for more information :)
Jest ktoś zainteresowany notesem według własnego projektu? Wystarczy, że odwiedzicie bloga Scraperki po więcej informacji :)
What does it mean that you can win a personalised notebook? Well, you will choose the main fabric, the closure, type of pages.. it will be a journal from your dreams (well, at least I hope so :P)!
A co znaczy notes według własnego projektu? Wybierzecie sobie na niego tkaniny, rodzaj kartek, typ zamknięcia.. to będzie notes waszych marzeń (no przynajmniej mam taką nadzieję :P !

I really hope you like this giveaway! :) It ends on the 25th April!
Mam nadzieję, że rozdawajka się wam podoba! :) Macie czas do 25 kwietnia!

5 comments:

  1. Jestem już zapisana :) bardzo ale to bardzo podobają mi sie Twoje notesy i mam nadzieję że uda mi się jednego wygrać;)

    ReplyDelete
  2. Dzięki temu konkursowi Cię odkryłam i jestem zachwycona!

    Masz talent i świetne pomysły!

    ReplyDelete
  3. Notes wykonany przez Ciebie to moje marzenie. Pędzę zatem to Scraperki

    ReplyDelete
  4. Meeega!!! Wreszcie coś od Ciebie można zgarnąć :))) Portfele i notesy od Ciebie to piękne cacka! Zapisałam się właśnie i trzymam za siebie kciuki :)) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Spełnienie marzeń :) tak wyjątkowy notesik byłby symbolem nadziei na lepszą przyszłość, bez problemów rodzinnych - nowa szkoła, nowa księga do zapisania, nowa szansa.
    Twoje dzieła są cudowne!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...