Thursday, May 26, 2011

marysza featured on dg.pl

Hi there! Just wanted to share with you with some good news! My blog was featured on my town's web page! That was quite a shock when they asked me if I can write something about myself and my blog! I was so so pleased!
If you want you can hop onto the page (click the image) and you can read it! It's not long, but I really appreciate that someone wanted to write something about me!

Thank you again!
And don't forget about my new anniversary candy!
These two weeks are going to be very hard for me.. so I won't blog very often probably..
Have a nice day!

xxxx

9 comments:

  1. cieszę się, że znalazłaś uznanie wśród swojej lokalnej społeczności :) zdecydowanie warto mówić o ludziach zdolnych i z pasją, takich właśnie jak Ty! nie ukrywam, że zazdroszczę Ci warsztatu. a co do języka angielskiego, to uważam, że to naprawdę dobry pomysł, szczególnie jeżeli chodzi o rozpowszechnienie bloga poza granicami naszego państwa. nie ukrywam, że wciąż angielski jest dla mnie magią, ale dzięki Twoim wpisom, mobilizuję się do tłumaczenia i zdecydowanie na tym korzystam :)

    pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. i jeszcze jedno... domyślam się, że sesja Ci się szykuje w ciągu najbliższych dwóch tygodni, nie zazdroszczę, ale trzymam mocno kciuki!!!

    ReplyDelete
  3. dziękuję bardzo!!!! i widzisz, obie korzystamy z mojego angielskiego bloga - ja ćwicze moje beznadziejne pisanie, a ty ćwiczysz czytając! co do sesji, to ja na razie mam walke z wykładowcami, żeby mnie w ogole do niej dopuścić!!! za dużo zaległości, za mało czasu i mobilizacji niestety.. ale dziękuje za miłe słowa!!

    ReplyDelete
  4. to w takim razie, póki co, trzymam kciuki i kibicuję w walce! jeśli jesteś zdeterminowana, a sądzę, że tak - na pewno się uda :)

    ReplyDelete
  5. gratuluję wspaniałego wyróżnienia :*

    ReplyDelete
  6. ja też mam mobilizacje trochę do angielskiego dzięki Twoim postom. po stokroć wolę czytać po polsku ale dla Twoich notek... ;)
    gratulacje!:)

    ReplyDelete
  7. gratulacje .A prace sliczne i pomysłowe

    ReplyDelete
  8. Haha, widzisz jaki walor edukacyjny ma Twój blog!:)
    I dużo Was tam, zdolnych i twórczych w tej Dąbrowie, fajnie:)

    ReplyDelete
  9. brawo Dąbrowianko :)))
    pozdrawiam z sąsiedztwa :)))

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...