Monday, July 25, 2011

small patchwork

 Few weeks ago I won a wonderful giveaway at Jednoiglec. The candy consisted of a bunch of fabric squares and pieces of beautiful, colorful fabrics. I was in love with those squares from the moment I opened the package! And few days after I received the suprise, I started sewing a quilt (tiny picnic/trip blanket!) from the squares I got.
After I finished I decided it could not be a tiny picnic/trip blanket because these fabrics are too beautiful! So I thought it could be a table cloth
 It has a perfect size for one of my shelfs, and it looks good there under a bunch of magazines, my sewing machine and a stained glass lantern. It fits really well!
And I'm glad because it's the most straight patchwork I have ever sewed! Yay!

Thank you so much Julianna
P.S. Go and visit her blog! She is really.. really.. really a patchwork genius!

9 comments:

  1. Bardzo ładnie rogi się pozchodziły. Ja ćwiczę i ćwiczę i nie wychodzi mi tak ładnie.
    To tylko tkaniny - używaj kocyka do woli na piknikach - jeszcze nie jedne cuksy u mnie będą:)

    PS. Spłonęłam rumieńcem - nachwaliłaś mnie na wyrost:)

    ReplyDelete
  2. świetne te skrawki, kapitalne wzorki i moja ulubiona kolorystyka. patchwork wyszedł taki świeży i nowoczesny, nie taki babciowy jak zwykle patchworki mi się kojarzą ;)

    ReplyDelete
  3. Dostałaś wyróżnieniem :P Jeśli masz ochotę, zapraszam po odbiór.

    ReplyDelete
  4. That's really pretty, I love the combinations :)

    ReplyDelete
  5. piękny! podziwiam bardzo, bo gdy robiłam patchworkowy notes to potwornie się namęczyłam, aby wszystko było równo... naprawdę świetna robota! i doskonale Cię rozumiem - mi też byłoby żal posadzić na nim dupsko ;)

    ReplyDelete
  6. Wowee, this is beautiful ^_^

    ReplyDelete
  7. pięknie wykonany, często zaglądam do jednoigleca w poszukiwaniu inspiracji:)

    ReplyDelete
  8. Swietnie sie zapowiada, oby pogoda do piknikowania tez dopisala. Ja dostalam na urodziny tzw. charm pack z Mody od kolezanki. Cudownosci i tez sie przymerzam do takiego prostego pledziku, ale to chyba dopiero po wakacjach.

    Torba na lapka boska!

    ReplyDelete
  9. i love these fabrics!! More polish friends ^_^ Im trying to bribe my friend Marta to buy me things from I Lowe Scrap because I cant understand the page :p Do you know Jasszmurkas scrapbooking? She is fabulous!

    Thank you for visiting my blog! I adore yours!! If you would like to share your button on my blog please email one to me 150 x 70 px ^_^

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...