Friday, July 09, 2010

exercises

continuation of my exercises;d
lalalala;d

4 comments:

  1. fajnie, fajnie :D a ja jak wróciłam ładnie wczoraj z degustacji spałam jak zabita do dziś rana ;D tak więc przespałam koło 15 h ;o normalnie szok, ale tak to jest jak sie z LECHa wraca o 3:30 i wstaje za 2h żeby ludziom rozdawać żarełko ;D hehe

    ReplyDelete
  2. czyzbys sie na jakas fuche w koncu porzadniejsza zalapala? :)

    ReplyDelete
  3. no w zasadzie tak :D jak będzie tylko okazja to będe pędzić na te degustacje - bo dobra z tego kasa jest ;d a TY wiesz że o Twoim grunwaldzie huczą w tv?Jeszcze wyjdzie na to ze Cie bede w tv obczajać ;D ^^;] a dzis ide zanieść podanie o prace :P hehe do urzędu miasta :D szok normalnie :P

    ReplyDelete
  4. no mam nadzieje, ze przestana huczec bo ja ne chce tam kupy ludzi obslugiwac;o jeszcze taki upal! mamuuuusiu! to nie sa degustacje tylko mowi sie na to promocjexd haha;d a wiem ze dobra bo kiedys na to chodzilam, ale dawno :) ja sie nie dostalam na zaden kierunek na studia..

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...