Wednesday, August 31, 2016

Pocket Scrapbooking - July weeks 1-2

Hello! Time to show you new pages in my Life Journal.
Hej! Czas pokazać wam nowe strony w moim Life Journalu.

July, week 1 and 2.
Lipiec, tydzień 1 i 2.


I like making title pages for every month. It's a good way to use page protectors without sections.
Lubię robić te strony tytułowe dla każdego miesiąca. Dzięki temu wykorzystuję koszulki, które nie są podzielone na mniejsze części.


These July pages are quite monochromatic, I decided to use generally dark colours.
Lipcowe strony są utrzymane w ciemniejszej kolorystyce.


As you can see, my first two weeks of July were quite lazy.
Jak widać, pierwsze dwa tygodnie lipca były raczej.. leniwe.


Laziness, reading books, watching anime and cooking.
Lenistwo, czytanie książek, oglądanie anime i gotowanie.


You can't imagine how happy I am being a part of Family Portraits DT - it gives me great motivation!
Nawet sobie nie wyobrażacie jak się ciszę, że jestem w DT Family Portraits - dzięki temu mam motywację do działania!



5 comments:

  1. Domyślam się jakie to może być uczucie :) Ja nie mam przekonania do korzystania z pełnych koszulek i używam ich od wielkiego dzwonu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam Ci szczerze, że jak je zobaczyłam w zestawie koszulek to od razu chciałam je odłożyć na bok.. ale po jakimś czasie stwierdziłam, że muszę chociaż raz spróbować ich użyć - i dobrze, że się zdecydowałam bo teraz mam wszystkie miesiące oddzielone i zrobione w podobny sposób!

      Delete
  2. Miło będzie to otworzyć zimą:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak! Nawet miesiąc później już się fajnie ogląda i wspomina :)

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...