Wednesday, March 25, 2015

Planners, a cowl and yarn.

Hello everyone! I didn't write posts for such a long time! I am sewing and crocheting almost all the time but I just don't have time to write a proper post! But today I put myself together and I will show you some things I made in the last few weeks!
Hej! Aaale długo nic tu nie pisałam! Ale nie myślcie, że nic nie robię - szyję i szydełkuję prawie cały czas tylko jakoś nie mam czasu usiąść i napisać posta! Ale dzisiaj wzięłam się w garść i pokażę wam kilka rzeczy, które ostatnio zrobiłam!

First of all - I had a cooperation with Projekt Planner!
Na początek - współpracowałam z Projekt Planner!
I was so happy when Karolina asked me to make some planners for her! I made 10 xxl planners.
Byłam bardzo szczęśliwa gdy Karolina zapytała mnie czy zrobię dla niej kilka plannerów! Zrobiłam 10 giga plannerów.

You can see the deatils below:
Szczegóły na dole:
A5 planners with 400 white pages and 4 colorful separating cards. The cover is quite stiff - I used a special kind of thick interfacing. The planners are closed by a white elastic band.
Plannery A5 z 400 białymi stronami i 4 kolorowymi przekładkami. Okładki są dość sztywne - użyłam specjalnego grubaśnego wypełnienia. Plannery zamykane białą gumką elastyczną.
 I had so much work with them..! And what do you think about them? If you are interested, you can buy them in ProjektPlanner's shop!
Bardzo się przy nich napracowałam..! Co o nich sądzicie? Jeśli chcielibyście jeden dla siebie, to zapraszam do sklepu ProjektPlanner!

And now something about crocheting - I made the biggest cowl ever! It's mustard (perfect cowl colour, right?) and it's made of 4 pieces of Kotek yarn (100g/300m). Here is a photo when I was in the middle of it :D
A teraz coś z innej beczki - szydełkowej beczki! Zrobiłam największy komin w życiu! Jest musztardowy (idealny kolor na komin, prawda?) i jest zrobiony z 4 włóczek Kotek (100g/300m). Poniżej zdjęcie jak byłam w połowie szydełkowania :D
 I made it in two or three days - super fast for me. Usually I spent more time on smaller projects! And below is the finished product - XXL Mustard Cowl! It's ENORMOUS, seriously. It can be a scarf and a hoody in the same time. Perfect for a person who is always cold - me!
Zrobiłam go w dwa lub trzy dni - jak na mnie to bardzo szybko. Zazwyczaj na mniejszych projektach spędzam więcej czasu! A poniżej zdjęcie skończonego produktu - Komin XXl! Jest OGROMNY, serio serio. Może być szalikiem i kapturem w tym samym momencie. Idealny dla takiego zmarzlucha jak ja!
 I love crocheting things like this.. fast&easy!
Uwielbiam takie szydełkowanie - szybkie&łatwe!

Some time ago I won a super discount for Pełny Wełny shop. I bought a lot of weird yarn, like Bamboo Bloom or Big Bang yarn. Now I have a super dilemma what to make from them!
Jakiś czas temu wygrałam super zniżkę w sklepie Pełny Wełny. Kupiłam dziwaczne włóczki, np. Bamboo Bloom czy Big Bang. Teaz mam wielki dylemat co mam z nich zrobić!
 Have you got any ideas?! Help! :D
Ktoś ma pomysły?! Pomocy! :D

And now I have to prepare for work - this will be a busy day!
A teraz muszę przygotować się do pracy - to będzie pracowity dzień!

14 comments:

  1. Fajne jest wszystko! Planery super, w pięknych kolorach. Komin przeogromny i może kiedyś też sobie taki zrobię. A z tych śmiesznych włóczek można zrobić na przykład czapkę z wielkim pomponem :D tak do kompletu z kominem, hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy umiałabym zrobić z tej włóczki czapkę, ale to jest naprawdę fajny pomysł! I dziękuję za miłe słowa <3

      Delete
  2. Ten komin... Rany, całe życie marzy mi się coś takiego! Coś, co będzie wystarczająco duże i gęste, by tego nie przewiało i jeszcze, by można to było naciągnąć na głowę. Geniusz zła! :D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wiesz, zawsze możemy się jakoś dogadać :D Ja lubię wymianki!

      Delete
  3. Musztardowy komin już podziwiałam w piaskownicy. Super jest!
    Włóczka dziwna rzeczywiście, ale ma fajne kolory. Dywanik może?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest zbyt "puchata" na dywanik - wszystkie paprochy by się przyczepiały i nie odczepiały :D na dywanik to najlepiej bobbiny lub sznurki bawelniane :D

      Delete
  4. Komin jest RE-WE-LA-CYJ-NY! A ten wielki guzik to super dodatek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakbyś miała ochotę na taki komin, to wal śmiało :D ja podziwiam Twoje szyciowe twory! <3

      Delete
  5. ten komin jest obłędny, uwielbiam go <3 Plannery prześliczne, szkoda by mi było w nich pisać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie można tak podchodzić do plannerów! Trzeba zabazgrolić i zrobić tak, żeby nabrały charakteru właścicielki! :D

      Delete
  6. Trochę nie pora na takie robótki ale z tej obłędnej włóczki na dole zdjecia zrobiłabym czapkę na grubaśnych drutach. Z Twoimi włosami - będzie MOC! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam nie pora, ja koc na zime robie od roku i dalej mam dopiero jakies 180x50cm xD Przynajmniej czapka byłaby na zimę już gotowa :D Tylko niestety na drutach nie potrafię robić.. tylko szydełko :(

      Delete
  7. Kurczę jak ja podziwiam ten komin, łaaaaaaaaaaa, zawinąć się w całości i nie wychodzić :D Przed śmiercią muszę się nauczyć współpracować z szydełkiem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koc by się taki przydał, no nie? Kto wie, może kiedyś zrobię taki mega koc w stylu tego komina, tylko najpierw skoncze pierwszyy koc xD

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...